Zobrazeno 1 - 10
of 140
pro vyhledávání: '"KARACAN, Hacer"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kucukayan, Gokhan1 (AUTHOR) gokhankucukayan@gmail.com, Karacan, Hacer2 (AUTHOR) hkaracan@gazi.edu.tr
Publikováno v:
Sensors (14248220). Feb2024, Vol. 24 Issue 3, p922. 32p.
Publikováno v:
In Alexandria Engineering Journal October 2022 61(10):8007-8025
Publikováno v:
Neural Computing & Applications; Oct2024, Vol. 36 Issue 29, p17767-17786, 20p
Autor:
Kosan, Muhammed Ali1,2 (AUTHOR) makosan@gazi.edu.tr, Karacan, Hacer3 (AUTHOR), Urgen, Burcu A.4,5,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
Neural Computing & Applications. Aug2023, Vol. 35 Issue 23, p17147-17165. 19p.
Autor:
Karacan, Hacer
In this study the mechanisms that control attention in natural scenes was examined. It was explored whether familiarity with the environment makes participants more sensitive to changes or novel events in the scene. Previous investigation of this iss
Externí odkaz:
http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/12608606/index.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Al-Sabaawi, Ali M. Ahmed1,2 (AUTHOR) alisabaawi5@gmail.com, Karacan, Hacer3 (AUTHOR), Yenice, Yusuf Erkan1 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 4/22/2020, Vol. 15 Issue 4, p1-18. 18p.
Autor:
Şenol, Ali1 alisenol@gazi.edu.tr, Karacan, Hacer2
Publikováno v:
Journal of the Faculty of Engineering & Architecture of Gazi University / Gazi Üniversitesi Mühendislik Mimarlık Fakültesi Dergisi,. 2020, Vol. 35 Issue 1, p337-354. 18p.
Autor:
DOĞAN, Ömer, KARACAN, Hacer
Publikováno v:
Volume: 5, Issue: 2 256-279
Information Management
Bilgi Yönetimi
Information Management
Bilgi Yönetimi
The difficulties in the validation of the records, such as commercial identity, licenses, accreditation certificates, quality certificates and other kinds presented by the sellers cause issue of trust in e-commerce activities. Since the digitally pre