Zobrazeno 1 - 10
of 290
pro vyhledávání: '"KAN, ADNAN"'
Publikováno v:
In Pain Management Nursing April 2023 24(2):188-195
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kaynak, Semih, Kan, Adnan
Publikováno v:
Psychology in the Schools; Nov2024, Vol. 61 Issue 11, p4063-4079, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Nursing Practice (John Wiley & Sons, Inc.); Feb2024, Vol. 30 Issue 1, p1-11, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
YİĞİT ÖZÜDOĞRU, Hülya1 hulyayigit2005@gmail.com, KAN, Adnan2 adnankan@gazi.edu.tr
Publikováno v:
Marmara Cografya Dergisi. Jul2020, Issue 42, p244-262. 19p.
Publikováno v:
Volume: 10, Issue: 2 225-244
Cankiri Karatekin University Journal of Faculty of Letters
Çankırı Karatekin Üniversitesi Karatekin Edebiyat Fakültesi Dergisi
Cankiri Karatekin University Journal of Faculty of Letters
Çankırı Karatekin Üniversitesi Karatekin Edebiyat Fakültesi Dergisi
The aim of this research is to develop an emotional literacy scale that can be used in secondary schools. For this purpose, data were collected from a total of 860 students in two different groups from different grade levels. Exploratory factor analy
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::5f2e4f18fb5551576be710caf4aea5f2
https://dergipark.org.tr/tr/pub/karefad/issue/73303/1144478
https://dergipark.org.tr/tr/pub/karefad/issue/73303/1144478
Publikováno v:
Educational Assessment. Jan-Mar2019, Vol. 24 Issue 1, p13-32. 20p.