Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"KAHRAMAN, Hamit"'
Autor:
KAHRAMAN, Hamit, KIRBIYIKOĞLU, Merve
Publikováno v:
İktisadi İdari ve Siyasal Araştırmalar Dergisi (İKTİSAD) / Journal of Economics Business and Political Researches (JEBUPOR). 6(14):32-47
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=964876
Autor:
TAŞKIN, Dildar1 dildartaskin@gmail.com, KAHRAMAN, Hamit1 hamit.kahraman@dpu.edu.tr, TAŞKIN, Ercan1 ercan.taskin@dpu.edu.tr
Publikováno v:
Pamukkale University Journal of Business Research / Pamukkale Üniversitesi İşletme Araştırmaları Dergisi. 2023, Vol. 10 Issue 2, p679-698. 20p.
Autor:
KAHRAMAN, Hamit1 hamit.kahraman@dpu.edu.tr, CEDOĞLU, Yusuf2 yusufcedoglu@artvin.edu.tr
Publikováno v:
Karamanoglu Mehmetbey University Journal of Social & Economic Research / Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomi̇k Araştırmalar Dergi̇si. Jun2023, Vol. 25 Issue 44, p1-20. 20p.
Autor:
Bildik, Celaleddin1, Kahraman, Hamit Caglayan2 drhcaglayan@gmail.com, Avsever, Nur Seren3, Demirbag, Sinem Altin4, Kocak, Asli5, Yilmaz, Baris2
Publikováno v:
Annals of Medical of Research. Nov2022, Vol. 29 Issue 11, p1290-1294. 5p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kahraman, Hamit1 hamit.kahraman@dpu.edu.tr, Eskalen, Şeyda1 eskalenseyda@gmail.com
Publikováno v:
Istanbul Commerce University Journal of Social Sciences / İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2021, Vol. 20 Issue 40, p238-259. 22p.
Autor:
ERCAN, Niyazi, ARICAN, Gökhun, KAHRAMAN, Hamit Çağlayan, İLTAR, Serkan, ALEMDAROĞLU, Kadir Bahadır
Publikováno v:
Medical Journal of Ankara Training & Research Hospital; 2023, Vol. 56 Issue 3, p182-186, 5p
Autor:
KAHRAMAN, Hamit, ESKALEN, Şeyda
Publikováno v:
Volume: 20, Issue: 40 238-259
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Purpose: One of the applications of which the first ones aren’t conscious, but later used as a new method of communicating with customers is product placement. Product placement applications in many diffent of media make it easier to attract the at
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::e9681538f8c61cdf03a5d8a593f44c58
https://dergipark.org.tr/tr/pub/iticusbe/issue/62952/768441
https://dergipark.org.tr/tr/pub/iticusbe/issue/62952/768441
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Taşkın, Ercan1 ercan.taskin@dpu.edu.tr, Kahraman, Hamit2 hamit.kahraman@dpu.edu.tr
Publikováno v:
Dumlupinar University Journal of Social Science / Dumlupinar Üniversitesi Soysyal Bilimler Dergisi. 2016 SpecialIssue, p535-555. 21p.