Zobrazeno 1 - 10
of 146
pro vyhledávání: '"K.Y. Goh"'
Autor:
Kok Hian Tan, Hui Jun Chong, Yap Seng Chong, Stella Tsotsi, Lit Wee Sim, Shaun K.Y. Goh, Michael J. Meaney, Anne Rifkin-Graboi
Publikováno v:
Journal of developmental origins of health and disease. 12(6)
From a conditional adaptation vantage point, early life caregiving adversity likely enhances aspects of cognition needed to manage interpersonal threats. Yet, research examining early life care and offspring cognition predominantly relies upon experi
Autor:
Stella Tsotsi, Hong Kuang Tan, Helen Chen, Anqi Qiu, Birit F.P. Broekman, Michaela Bianka Bruntraeger, Yap Seng Chong, Kok Hian Tan, Shaun K.Y. Goh, Michael J. Meaney, Anne Rifkin-Graboi
Publikováno v:
Tan, H K, Goh, S K Y, Tsotsi, S, Bruntraeger, M, Chen, H Y, Broekman, B, Tan, K H, Chong, Y S, Meaney, M J, Qiu, A & Rifkin-Graboi, A 2020, ' Maternal antenatal anxiety and electrophysiological functioning amongst a sub-set of preschoolers participating in the GUSTO cohort ', BMC Psychiatry, vol. 20, no. 1, 62 . https://doi.org/10.1186/s12888-020-2454-3
BMC Psychiatry, 20(1):62. BioMed Central
BMC Psychiatry, Vol 20, Iss 1, Pp 1-14 (2020)
BMC Psychiatry
BMC Psychiatry, 20(1):62. BioMed Central
BMC Psychiatry, Vol 20, Iss 1, Pp 1-14 (2020)
BMC Psychiatry
Background Antenatal maternal anxiety is a risk for offspring psychological and cognitive difficulties. The preschool years represent an important time for brain development, and so may be a window for intervention. However, electrophysiological inve
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4522a87a0ae7322fa3aa6a40238e0470
https://research.vumc.nl/en/publications/d23e902e-9145-421d-862e-8785b8a6f502
https://research.vumc.nl/en/publications/d23e902e-9145-421d-862e-8785b8a6f502
Autor:
Yap Seng Chong, Anqi Qiu, Kok Hian Tan, Anne Rifkin-Graboi, Hwajin Yang, Shaun K.Y. Goh, Lynette Shek Pei-Chi, Birit F.P. Broekman, Stella Tsotsi
Publikováno v:
Journal of Abnormal Child Psychology, 48(4), 511-523. Springer New York
Goh, S K Y, Yang, H, Tsotsi, S, Qiu, A, Chong, Y S, Tan, K H, Pei-Chi, L S, Broekman, B F P & Rifkin-Graboi, A 2020, ' Mitigation of a Prospective Association Between Early Language Delay at Toddlerhood and ADHD Among Bilingual Preschoolers : Evidence from the GUSTO Cohort ', Journal of Abnormal Child Psychology, vol. 48, no. 4, pp. 511-523 . https://doi.org/10.1007/s10802-019-00607-5
Goh, S K Y, Yang, H, Tsotsi, S, Qiu, A, Chong, Y S, Tan, K H, Pei-Chi, L S, Broekman, B F P & Rifkin-Graboi, A 2020, ' Mitigation of a Prospective Association Between Early Language Delay at Toddlerhood and ADHD Among Bilingual Preschoolers : Evidence from the GUSTO Cohort ', Journal of Abnormal Child Psychology, vol. 48, no. 4, pp. 511-523 . https://doi.org/10.1007/s10802-019-00607-5
There is accumulating evidence of a prospective relation between early language problems and ADHD, a disorder associated with deficits in executive functioning. However, little is known regarding this link among bilingual children. Here, we investiga
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.