Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"K.L. Ritchie"'
Publikováno v:
FACETS, Vol 9, Iss , Pp 1-12 (2024)
Undergraduate research experiences (UREs) have long been integrated into the landscape of undergraduate education, and the typical, one-on-one model has been associated with several positive student outcomes. Newer models of URE, aimed at improving s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/095ff714a40040c7b4f1fd575c6ba502
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
K.L Ritchie, A.M Burton
Publikováno v:
i-Perception, Vol 5, Iss 5, Pp 468-468 (2014)
There exists both in the literature, and in the wider world, an assumption that humans are good at recognising faces. Many tasks have been used to show, however, that although this may be the case for familiar faces, it does not appear to be so for u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/88f920d6e774442d8fa3f3ad9cb0d34a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.