Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"K.L. Knudtson"'
Autor:
G. Graham, M.S. Chimenti, K.L. Knudtson, D.N. Grenard, L. Co, M. Sumner, T. Tchou, K.M. Bieszczad
Learning can induce neurophysiological plasticity in the auditory cortex at multiple timescales. Lasting changes to auditory cortical function that persist over days, weeks, or even a lifetime, require learning-inducedgene expression. Indeed,de novot
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::857cf5caa947d61021464bb49f1c995f
https://doi.org/10.1101/2023.04.15.536914
https://doi.org/10.1101/2023.04.15.536914
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Susan J. Lamont, K.L. Knudtson
Publikováno v:
Veterinary Immunology and Immunopathology. 22:333-343
The interleukin-2 (IL-2) assay has become a useful tool for examining the cellular immune response. Because of a lack of avian IL-2-dependent cell lines, the avian IL-2 assay in its present state, however, is not currently as powerful as its mammalia
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.