Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"K.L. David"'
Autor:
Ingrid M. Wentzensen, R. Colombo, L. Baker, L. Immken, T. Barbaro-Dieber, Cameron Mroske, Julie S. Cohen, H. Nagakura, Ali Fatemi, J.F. Reynolds, E.S. Jordan, Zöe Powis, Christopher Cunniff, M. T. Cho, Jennifer Burton, Kirsty McWalter, I. Petrik, Rebecca Willaert, Kevin R. Payne, Joseph H. Hersh, Robert Huether, K.A. Aleck, Karen W. Gripp, T. Stamper, K.D. Farwell Hagman, M.J. Guillen Sacoto, K.L. David, Alessandro Serretti, Sha Tang
Publikováno v:
Clinical Genetics. 93:752-761
Diagnostic exome sequencing (DES) has aided delineation of the phenotypic spectrum of rare genetic etiologies of intellectual disability (ID). A SET domain containing 5 gene (SETD5) phenotype of ID and dysmorphic features has been previously describe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cell Biology International Reports. 4:655-662
The cytoplasmic filamentous structures of the testis Leydig cells have been studied in the rat after double fixation with glutaraldehyde and osmium-potassium ferrocyanide. A good preservation of the cytoplasmic filaments was obtained and their abunda
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.