Zobrazeno 1 - 10
of 212
pro vyhledávání: '"K.G. Srinivasa"'
Publikováno v:
Journal of King Saud University: Computer and Information Sciences, Vol 34, Iss 6, Pp 2562-2573 (2022)
Recommendation systems (RS) play an important role in e-commerce applications as they help the consumers in choosing the required items within reduced time. The traditional methods of collaborative filtering, fail to capture the visual data associate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/141f8bc74e454f9184f58bf7d2a91a6b
Publikováno v:
In Expert Systems With Applications 1 September 2024 249 Part A
Publikováno v:
In Applied Soft Computing Journal November 2021 111
Autor:
Singh, Indu, Kumar, Narendra, K.G., Srinivasa, Sharma, Tript, Kumar, Vaibhav, Singhal, Siddharth
Publikováno v:
In Journal of Information Security and Applications December 2020 55
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Business Intelligence and Data Mining. 22(1743-8187):144
Autor:
Rashmi Agrawal, Suyash Agrawal, H. Ashwin, Siddhartha Bhattacharyya, Hrishikesh Bhaumik, Susanta Chakraborty, Suman Deswal, Sampath Emani, Deepak Gupta, Neha Gupta, R. Hanumantharaju, Srinidhi Hiriyannaiah, Anita Kanavalli, Ambeshwar Kumar, R. Manikandan, Vishwanath Panwar, S. Seema, Moolchand Sharma, Chetan Shetty, Gagan K. Shetty, G.M. Siddesh, Kaushik Singh, B.J. Sowmya, A.M.D. Srinivas, K.G. Srinivasa, Pramod Sunagar, Seshu Kumar Vandrangi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2531556cb7303e3e4c98a167be1cbfc2
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-818699-2.00017-2
https://doi.org/10.1016/b978-0-12-818699-2.00017-2
This article describes how recent advances in computing have led to an increase in the generation of data in fields such as social media, medical, power and others. With the rapid increase in internet users, social media has given power for sentiment
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2e92a2587a765fb83c23e02bd645d9ab
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-2460-2.ch069
https://doi.org/10.4018/978-1-7998-2460-2.ch069
Publikováno v:
International Journal of Business Intelligence and Data Mining. 1:1