Zobrazeno 1 - 10
of 112
pro vyhledávání: '"K.-M. Jeong"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Automotive Technology. 15:411-417
This paper is concerned with the numerical prediction of the hysteretic loss-induced rolling resistance of 3-D periodic patterned tire. Elastomeric rubber compounds of rolling tire exhibit the hysteretic loss owing to the phase difference between str
Publikováno v:
International Journal of Mechanics and Materials in Design. 9:355-366
Some of energy supplied to the vehicle driven on road is dissipated through rolling tires due to the hysteretic loss of rubber compounds, so the hysteretic loss is considered as a sort of pseudo-force resisting the tire rolling. This paper is concern
Publikováno v:
Finite Elements in Analysis and Design. 52:60-70
A generalized multi-objective optimization method making use of genetic algorithm (GA) is introduced, in order to simultaneously improve the riding comfort and the durability of run-flat tire by optimally tailoring the shape and stiffness of the side
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Acta Mechanica. 199:131-141
The effect of a transverse electric field on crack kinking in ferroelectric ceramics subjected to purely electrical loading is investigated. The shape and size of the domain switching zone for the asymptotic problem of a semi-infinite crack in ferroe
Publikováno v:
Tire Science and Technology. 35:226-238
The effects of variations in stiffness and geometry on the nonuniformity of tires are investigated by using the finite element analysis. In order to evaluate tire uniformity, a three-dimensional finite element model of the tire with imperfections is