Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"K. Vakamudi"'
Autor:
V. Sicard, D.D. Stephenson, A.B. Dodd, S. Pabbathi Reddy, C.R. Robertson-Benta, S.G. Ryman, F.M. Hanlon, N.A. Shaff, J.M. Ling, D.C. Hergert, K. Vakamudi, J. Hogeveen, A.R. Mayer
Publikováno v:
Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 51, Iss , Pp 101006- (2021)
Attention is inherently biased towards the visual modality during most multisensory scenarios in adults, but the developmental trajectory towards visual dominance has not been fully elucidated. More recent evidence in primates and adult humans sugges
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0345e402bab54dd19afce74e29da3bb5
Autor:
Jeremy Hogeveen, Andrew R. Mayer, S. Pabbathi Reddy, David D. Stephenson, Danielle C Hergert, Cidney R Robertson-Benta, Veronik Sicard, F.M. Hanlon, Josef M Ling, S.G. Ryman, K. Vakamudi, Nicholas A. Shaff, Andrew B. Dodd
Publikováno v:
Developmental Cognitive Neuroscience, Vol 51, Iss, Pp 101006-(2021)
Developmental Cognitive Neuroscience
Developmental Cognitive Neuroscience
Highlights • Evidence of an ongoing and potentially incomplete shift toward visual dominance observed in adolescents. • Modality-specific stratifications of the prefrontal cortex were not present. • Minimal functional evidence of proactive cogn
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.