Zobrazeno 1 - 10
of 13
pro vyhledávání: '"K. Thamarai Selvi"'
Publikováno v:
Journal of Education and Health Promotion, Vol 13, Iss 1, Pp 283-283 (2024)
BACKGROUND: Flipped classroom (FC) teaching has recently received much attention in medical education. It has been introduced in our institution for 2 years, and we studied the effectiveness and perception of FC teaching in Physiology for first-year
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f67773366f6448f4abf0a410f50651b7
Publikováno v:
Computer Networks and Inventive Communication Technologies ISBN: 9789811930348
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::6550f46606c0e8462f7e8feb47f5aab6
https://doi.org/10.1007/978-981-19-3035-5_18
https://doi.org/10.1007/978-981-19-3035-5_18
Autor:
Premsundar, Kalyani Praba, Balasubramanian, Vijay Anand, Venkat, Adhithi, K., Thamarai Selvi, A., Saravanan
Publikováno v:
National Journal of Physiology, Pharmacy & Pharmacology; 2021, Vol. 11 Issue 8, p845-849, 5p
Autor:
P. R. Nivetha, K. Thamarai Selvi
Publikováno v:
2014 International Conference on Green Computing Communication and Electrical Engineering (ICGCCEE).
Data mining is a technique where massive amounts of both sensitive and non-sensitive data are collected and examined. While distributing such private data, privacy preserving becomes an important issue. Various methods and techniques have been introd
Publikováno v:
2014 International Conference on Green Computing Communication and Electrical Engineering (ICGCCEE).
Segmentation of cell nuclei and cytoplasm is an important task in most of the medical images. Microscopic cell image analysis is the fundamental tool for biological research. Visual inspection of cellular images is often insufficient to detect and de
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.