Zobrazeno 1 - 10
of 330
pro vyhledávání: '"K. See"'
Autor:
D. Rosmarin, S. Smith, D. Shrom, R. Burge, K. See, M. McKean‐Matthews, T. Ridenour, C.‐Y. Lin, J. Gorelick
Publikováno v:
Skin Health and Disease, Vol 1, Iss 3, Pp n/a-n/a (2021)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fe57612a230c456194747abc2ff7dcbc
Publikováno v:
European Urology Open Science, Vol 19, Iss , Pp e245- (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2dff8c30c04946b9a3e2a5a0f393da48
Publikováno v:
European Urology Open Science, Vol 19, Iss , Pp e1228-e1229 (2020)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e05a404dbbee4111af5417a0b8d74d80
Publikováno v:
IEEE Internet of Things Journal. 10:2417-2429
Autor:
Llewellyn E. van Zyl, Babet Heijenk, Jeff Klibert, Rebecca Shankland, Nicolas B. Verger, Sebastiaan Rothmann, Vincent Cho, Katherine Feng, Eric W. K. See-To, Lara C. Roll, Leander van der Meij
Publikováno v:
Journal of happiness studies, 23, 3179-3213. Springer
Journal of Happiness Studies, 23(7), 3179-3213. Springer
Journal of Happiness Studies, 23(7), 3179-3213. Springer
Despite its popularity in practice, the Grit-O Scale has shown inconsistent factorial structures and differing levels of internal consistency in samples outside the USA. The validity of the Grit-O Scale in different contexts is, therefore, questionab
Autor:
Llewellyn E. van Zyl, Jeff Klibert, Rebecca Shankland, Eric W. K. See-To, Sebastiaan Rothmann
Publikováno v:
Journal of Psychoeducational Assessment, 40(6), 777-789. Sage
Journal of Psychoeducational Assessment, 40(6), 777-789. SAGE Publications Ltd
Journal of Psychoeducational Assessment, 40(6), 777-789. SAGE Publications Ltd
Academic self-efficacy (ASE) refers to a student’s global belief in his/her ability to master the various academic challenges at university and is an essential antecedent of wellbeing and performance. The five-item General Academic Self-Efficacy Sc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.