Zobrazeno 1 - 10
of 93
pro vyhledávání: '"K. Schildkamp"'
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
In literature there is a great variety in the definitions and identified critical features of sustainability of educational innovations. The aim of this review is to provide an overview of the entire range of factors influencing the sustainability an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0e59cf21dc444c75aadf0e20bf3dc84b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studies in educational evaluation, 74:101184. Elsevier
Assessment for Learning (AfL) can increase student achievement. However, teachers find implementing AfL coherently difficult, as it requires complex professional competence. In this experimental study, we investigated the effect on student achievemen
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::fb360c32d7fa5f5e1d2ebc1e97ecb0f4
https://research.utwente.nl/en/publications/202a2ef7-9433-46e0-9260-162373415a3f
https://research.utwente.nl/en/publications/202a2ef7-9433-46e0-9260-162373415a3f
Publikováno v:
Journal of educational change. Springer
Many innovations that are implemented in schools are initially successful, but fail to become part of the schools’ habits and routines. Relatively little research has followed innovations in schools for a long(er) time. In addition, few reforms las
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::23c0328e95d95d2690feba751dfe7ff7
https://research.utwente.nl/en/publications/e64d9b89-a524-4b50-b265-5d60b5058c27
https://research.utwente.nl/en/publications/e64d9b89-a524-4b50-b265-5d60b5058c27
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.