Zobrazeno 1 - 10
of 1 134
pro vyhledávání: '"K. Sankaran"'
Publikováno v:
The International Archives of the Photogrammetry, Remote Sensing and Spatial Information Sciences, Vol XLII-3-W12-2020, Pp 183-187 (2020)
Remote sensing is widely used to monitor earth surfaces with the main objective of extracting information from it. Such is the case of water surface, which is one of the most affected extensions when flood events occur, and its monitoring helps in th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/08c4d880761b454c96ff93869dbc22cf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Narayanam, Pavan K., K, Sankaran
Publikováno v:
In Colloids and Surfaces A: Physicochemical and Engineering Aspects 20 December 2019 583
Autor:
Hariesh K. Sankaran, Raju Shanmugam, Bhavesh Shah, Sultan Ahmad, Hikmat A. M. Abdeljaber, Jabeen Nazeer
Publikováno v:
International Journal of Emerging Technologies in Learning (iJET). 18:19-38
Peer and self-assessment open opportunities to scale assessments in online classrooms. This article reports our experiences of using AsPeer- peer assessment system, with two iterations of a university online class. We observed that peer grades highly
Autor:
K, Sankaran, M, Premalatha
Publikováno v:
In Journal of Water Process Engineering October 2018 25:295-300
Publikováno v:
In Colloids and Surfaces A: Physicochemical and Engineering Aspects 20 February 2018 539:416-423
A previous calculation on the tachyon state arising as fluctuations of a $D$ brane in vacuum string field theory is extended to include the vector state. We use the boundary conformal field theory approach of Rastelli, Sen and Zwiebach to construct a
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/hep-th/0201229
Publikováno v:
International Journal of Modern Languages and Applied Linguistics. 6:1-16
In the 21st century learning landscape, arguably few features of teaching and learning are void of technology. Palpably, the pandemic has also revamped our teaching and learning approaches by imposing the use of technology in the remote format. The d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.