Zobrazeno 1 - 10
of 217
pro vyhledávání: '"K. Mishina"'
Autor:
K. Mishina, M. Kinnunen, A. Heikkinen, S. Saarinen, S. Hinkka-Yli-Salomäki, A. Sinokki, T. Imberg, A. Sourander
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 65, Pp S572-S572 (2022)
Introduction Parent training programs have high potential to promote positive parent-child relationships as well as reach and engage parents to participate. Digitally delivered programs may overcome the barriers associated with face-to-face intervent
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/80cdb3eb257b4bb5872631ea5f7ab172
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
R. Su, Y. Yang, S. Duan, Liang Chen, F. Chen, C. Cui, Y. Chai, Z. Zhao, K. Mishina, Yin-Gang Hu
Publikováno v:
Cereal Research Communications. 48:139-147
Rht12, a dominant dwarfing gene that reduces plant height by approximately 40.0% and substantially decreases peduncle development by 45.0%, has been suggested as an alternative dwarfing gene for wheat improvement. However, the mechanism of dwarf caus
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.