Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"K. Kuswanto"'
Publikováno v:
Jurnal Pendidikan Fisika Indonesia, Vol 16, Iss 1, Pp 1-8 (2020)
Behavioral problems become special attention to learning. Some teachers confronted with a variety of student behaviors and varied learning outcomes. This research was aimed to determine the relationship between learning outcomes and student learning
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/427023bd5f1641f5bab4824c702ca2ba
Autor:
Peter A. Adedibu, Tariq Aftab, Swati Agarwal, Eric Etchikinto Agoyi, David A. Animasaun, Mahua Banerjee, Neelam Bhardwaj, Mahendar S. Bhinda, Matthew W. Blair, Alejandro Bonifacio, Koushik Brahmachari, Dalma Castillo, S. Antony Ceasar, H.H. Chai, Pooja Choudhary, Andrés J. Cortés, Adewale B. Daniel, Pronomita Das, G.E. Eagleton, Matthew Edwards, V.E. Emongor, R.A. Emongor, Muhammad Farooq, Shahid Farooq, J. Farrant, Neethu Francis, Iulian Gabur, Jeeva Ganesan, X. Gao, Luz Rayda Gómez-Pando, Padmavati Ganpat Gore, Arun Gupta, Veena Gupta, R.A. Halimi, David Hickok, W.K. Ho, Akbar Hossain, Mubshar Hussain, S. Ignacimuthu, J. Poornima Jency, Bal Krishna Joshi, D.C. Joshi, Priyanka Joshi, Konoutan Médard Kafoutchoni, Lakshmi Kant, Rajan Katoch, Suphiya Khan, M. Masroor A. Khan, T.N. Khan, Neerja Kharwal, G.J. King, null Kiran, T.P. Ajeesh Krishna, Sanjeev Kumar, Sonu Kumari, K. Kuswanto, M.D. Laing, Luca Lazzeri, Xuan Li, T. Mabhaudhi, Lucas Mackasmiel, T. Maharajan, Sagar Maitra, G.M. Makonya, Mousumi Mandal, Vetriventhan Mani, F. Massawe, K.I. Mateva, Roberto Matteo, S. Mayes, R.P. Meena, Ana María Méndez-Espinoza, M.S. Mohammed, Angel Mujica, M. Muthamilarasan, Mehanathan Muthamilarasan, M. Naeem, Gabriel K. Olawepo, Stephen Oyedeji, Eleonora Pagnotta, Jnana Bharati Palai, Manoj Parihar, T.S.S.K. Patro, Alejandro del Pozo, Subhashisa Praharaj, Biswajit Pramanick, Lydia Pramitha, Krishna Prasad, Manoj Prasad, Mahendra Singh Raghuvanshi, Ravikesavan Rajasekaran, Sumi Rana, Anitha Reddy, Abdul Rehman, Laura Righetti, Juan Pablo Rodriguez, Lalichetti Sagar, Masina Sairam, D.T. Santosh, null Saurabh, Anurag Saxena, Asfia Shabbir, Tanmoy Shankar, Shriya Sharma, A.I.T. Shayanowako, H.A. Shimelis, Kadambot H.M. Siddique, Danut Petru Simioniuc, Nageswer Singh, Roshan Kumar Singh, Shipra Singh, Salej Sood, Marten Sørensen, R.A. Stephenson, X.L. Tan, A.S. Tanzi, Silvia Tavarini, Mathieu Anatole Tele Ayenan, Ranjita Thapa, Ankur Tripathi, Luisa Ugolini, Sami Ul-Allah, A. Usman, Xingbo Wu, Rashmi Yadav, Damba Yahaya
Publikováno v:
Neglected and Underutilized Crops ISBN: 9780323905374
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::234fb2d45e87dd96e482b1c11e336347
https://doi.org/10.1016/b978-0-323-90537-4.01002-4
https://doi.org/10.1016/b978-0-323-90537-4.01002-4
Autor:
G.E. Eagleton, A.S. Tanzi, S. Mayes, F. Massawe, W.K. Ho, K. Kuswanto, R.A. Stephenson, T.N. Khan
Publikováno v:
Neglected and Underutilized Crops ISBN: 9780323905374
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::ba374579d57b80fb2a7f83a73c465f57
https://doi.org/10.1016/b978-0-323-90537-4.00022-3
https://doi.org/10.1016/b978-0-323-90537-4.00022-3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1806:012009
Physics education researchers have put out a large number of papers about attitudes. Yet, only few papers employed Rasch model to analyze data of attitudes. This paper reports a comparative study of students’ attitudes toward physics from rural and
Publikováno v:
Journal of Degraded and Mining Lands Management, Vol 2, Iss 2, Pp 281-288 (2015)
The cultivation of purple long yard bean which tolerance to drought stress and have high productivity can improve farming in arid area. The purpose of this study was to evaluate the mechanism of the tolerance purple long yard beans to drought stress
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.