Zobrazeno 1 - 10
of 165
pro vyhledávání: '"K. Kunkel"'
Autor:
J. Sauer, N. B. Grimm, O. Barbosa, E. M. Cook, A. Mustafa, K. Kunkel, T. McPhearson, A. Ballinger
Publikováno v:
Earth's Future, Vol 12, Iss 5, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract The relationship between cities and wetland cover varies across the globe, with some cities converting wetlands to low‐ and high‐density urban cover and others preserving, conserving, or restoring wetlands, or constructing new ones. Howe
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3b7ead0de4a480d845206bed98714d3
Autor:
Kelly K. Kunkel, Aysegul Baltaci, Carolina De La Rosa Mateo, Sunghun Lim, Dianne Davis-Kenning
Publikováno v:
Journal of Human Sciences and Extension, Vol 10, Iss 3 (2022)
Nudging to Health: Promoting Health Nudges at Your Food Pantry is a multi-pronged initiative designed for food pantry staff, directors, and volunteers committed to offering healthier choices to their clients. Participants receive the education, tools
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f14d0cff691a4d78a02c1453bd6d6880
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
TEACHING Exceptional Children. 54:214-222
With over 70% of fourth-, eighth-, and twelfth-grade students in the United States scoring below proficiency levels in writing (NCES, 2009), teachers must provide early and effective writing intervention to accelerate students’ writing skills to me
Publikováno v:
European Journal of Public Health. 31
Background Considering nearly two-thirds of preschool children in the United States are in some form of child care, child care settings are an opportunity to improve the food environments and reduce the risk of obesity in young children. University o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Intervention in School and Clinic. 55:214-220
Engaging in culturally responsive practices is considered best practice in classroom instruction, particularly within diverse schools, however, when making data-based decisions, there is little guidance for culturally responsive practitioners on how
Publikováno v:
Learning Disabilities Research & Practice. 33:144-155