Zobrazeno 1 - 10
of 71
pro vyhledávání: '"K. Klas"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
M. Direder, T. Weiss, D. Copic, V. Vorstandlechner, K. Klas, M. Laggner, M. Wielscher, D. Bormann, H.J. Ankersmit, M. Mildner
Publikováno v:
Journal of Investigative Dermatology. 142:S283
Autor:
Karlgren, K. (Klas), Lakkala, M. (Minna), Toom, A. (Auli), Ilomäki, L. (Liisa), Lahti-Nuuttila, P. (Pekka), Muukkonen, H. (Hanni)
The Collaborative Knowledge Practices Questionnaire (CKP) is an instrument designed to measure the learning of knowledge-work competence in education. The focus is on qualities of knowledge work which can be learned and taught in multiple educational
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::ad8e6bdb2c42c9a4d17adeec6e83ad00
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2019110737108
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2019110737108
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Muukkonen, H. (Hanni), Lakkala, M. (Minna), Lahti-Nuuttila, P. (Pekka), Ilomäki, L. (Liisa), Karlgren, K. (Klas), Toom, A. (Auli)
The necessity to learn competence for collaborative knowledge work during higher education (HE) is accepted widely, but continued work is required to explicate how to define and assess such competence. In this article, the development and validation
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::2e6cb64aa8729b3e680c417968006e7c
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2019082225149
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2019082225149
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Netzwerk Frühmobilisierung, Danny Schuchhardt, Arnold Kaltwasser, Rolf Dubb, K Klas, Oliver Rothaug, Carsten Hermes, Hendrik Mende, Silke Filipovic, M Dewes, F. Jüttner, S. Klarmann, Peter Nydahl
Publikováno v:
Medizinische Klinik - Intensivmedizin und Notfallmedizin. 111:153-159
Background Early mobilization is an evident, interprofessional concept to improve the outcome of intensive care patients. It reduces psychocognitive deficits and delirium and attenuates a general deconditioning, including atrophy of the respiratory p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.