Zobrazeno 1 - 10
of 88
pro vyhledávání: '"K. Kapphahn"'
Publikováno v:
Internet Interventions, Vol 25, Iss , Pp 100426- (2021)
Background: Health behavior change interventions delivered by social media allow for real-time, dynamic interaction, peer social support, and experimenter-provided content. Aims: We tested the feasibility, acceptability, and preliminary efficacy of a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/69ea12aaedfa4ceeae9945cb5b66ffba
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Manisha Desai, Judith J. Prochaska, M. Sanders, Marily Oppezzo, Jennifer A. Tremmel, Michael Baiocchi, K. Kapphahn
Publikováno v:
Internet Interventions
Internet Interventions, Vol 25, Iss, Pp 100426-(2021)
Internet Interventions, Vol 25, Iss, Pp 100426-(2021)
Background Health behavior change interventions delivered by social media allow for real-time, dynamic interaction, peer social support, and experimenter-provided content. Aims We tested the feasibility, acceptability, and preliminary efficacy of a n
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.