Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"K. HayGlass"'
Autor:
Farzana Yasmin, Hein Min Tun, Theodore Brian Konya, David S. Guttman, Radha S. Chari, Catherine J. Field, Allan B. Becker, Piush J. Mandhane, Stuart E. Turvey, Padmaja Subbarao, Malcolm R. Sears, CHILD Study Investigators, James A. Scott, Irina Dinu, Anita L. Kozyrskyj, S. S. Anand, M. B. Azad, A. B. Becker, A. D. Befus, M. Brauer, J. R. Brook, E. Chen, M. M. Cyr, D. Daley, S. D. Dell, J. A. Denburg, Q. L. Duan, T. Eiwegger, H. Grasemann, K. HayGlass, R. G. Hegele, D. L. Holness, P. Hystad, M. Kobor, T. R. Kollmann, A. L. Kozyrskyj, C. Laprise, W. Y. W. Lou, J. Macri, P. J. Mandhane, G. Miller, T. J. Moraes, P. Paré, C. Ramsey, F. Ratjen, A. Sandford, J. Scott, J. A. Scott, M. R. Sears, F. Silverman, E. Simons, P. Subbarao, T. Takaro, S. J. Tebbutt, T. To, S. E. Turvey
Publikováno v:
Frontiers in Pediatrics, Vol 5 (2017)
Established during infancy, our complex gut microbial community is shaped by medical interventions and societal preferences, such as cesarean section, formula feeding, and antibiotic use. We undertook this study to apply the significance analysis of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/43ec9545838c4bfcb834e66d4ac3c4e4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.