Zobrazeno 1 - 10
of 80
pro vyhledávání: '"K. Garza"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kristopher K. Garza, Kelly S. Hall, Gijs van Oort, Judith Gonzalez-Rodriguez, Kastaylia Garcia
Publikováno v:
Research Journal of Education. :11-16
The purpose of the study was to assess how the COVID-19 pandemic impacted the experiences of teachers as they transitioned to teaching online. The researchers investigated the experiences of 81 teachers of grades 4-12 in South Texas while teaching at
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of medical economics. 25(1)
1) to descriptively compare the selected elements of valuation methods for EQ-5D-5L value set studies, 2) to compare the characteristics of the value sets, and 3) to examine the associations between the selected elements of valuation methods and the
Autor:
W. B. Nowell, K. Gavigan, K. Garza, A. Ogdie, M. George, J. A. Walsh, M. Danila, S. Venkatachalam, L. Stradford, J. Curtis
Publikováno v:
Annals of the Rheumatic Diseases. 81:1128-1129
BackgroundGenerating information that people living with a rheumatic and musculoskeletal disease (RMD) find useful while making decisions about their treatment requires identifying and understanding educational needs and interests directly expressed
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.