Zobrazeno 1 - 10
of 203
pro vyhledávání: '"K. Erwin"'
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 17, Iss 3 (2022)
What factors predict the originality of domain-specific idea generation? Replicating and extending an earlier study using a Design Product Ideation task in an introductory university design course, the present research, grounded in the componential t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1a21fda6264c45deb25fda3c82b9983f
American Veterans and the Evolution of Mental Health: A Historical Review of Diagnoses and Depiction
Autor:
Stephanie K Erwin
Publikováno v:
Journal of Veterans Studies, Vol 4, Iss 1, Pp 47-57 (2019)
This article reviews the interwoven history surrounding mental health diagnoses and military veteran depictions of the twentieth and twenty-first centuries. Including a detailed historical review focusing on three major time periods: WWI-Korean War (
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5fc63ea85d504190b73e13c68d7091fe
Autor:
Stephanie K. Erwin
Publikováno v:
Industrial and Commercial Training. 54:613-622
Purpose This paper aims to explore the interactions of social learning and career navigation and their associated implications for women in military service. Design/methodology/approach Social learning theory (Bandura, 1977) exposes and aids in under
Publikováno v:
Jurnal Manajemen Rekayasa (Journal of Engineering Management); Edisi Khusus Vol.4 No.1x Agustus Tahun 2022
XXXX-XXXX
XXXX-XXXX
Permukiman kumuh menjadi salah satu isu utama dalam pembangunan perkotaan, dari waktu ke waktu berbanding lurus dengan terus berkembang dan munculnya kawasan kumuh baru.Penelitian ini bertujuan mengetahui penanganan kawasan permukiman kumuh dilihat d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Stephanie K. Erwin
Publikováno v:
New Horizons in Adult Education and Human Resource Development. 32:20-34
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.