Zobrazeno 1 - 10
of 414
pro vyhledávání: '"K. Dunleavy"'
Publikováno v:
African Journal of Emergency Medicine, Vol 3, Iss 4, Pp S14-S15 (2013)
This is a pilot study using the Quick DASH Survey (disabilities of arm, shoulder and hand), a validated outcome measurement tool. Our primary objective was to assess functional outcomes of patients with acute upper extremity injuries who were cared f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0fefb9d9678a4ca887ffdd5a2dde865f
Publikováno v:
Investigations in Mathematics Learning. 13:43-58
In this paper, teacher educators located at three different universities across the United States share findings emerging from our collaboration around a suite of three activities that engage our t...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nishant Gupta, Augustine S. Lee, Donald E. Thomas, K. Ussavarungsi, Nancy L. Carteron, E W St Clair, Richard T. Meehan, K. Dunleavy, Katherine M. Hammitt, H. Scofield, Steven E. Carsons, Teng Moua
Publikováno v:
B34. ILD CELLULAR MECHANISMS.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Teresa K. Dunleavy
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 8, Iss 2, p 58 (2018)
Education Sciences; Volume 8; Issue 2; Pages: 58
Education Sciences; Volume 8; Issue 2; Pages: 58
This article continues to challenge the robust myth that mathematical smartness is exemplified in individuals who consistently complete mathematics problems quickly and accurately. In so doing, I present a set of counterstories from three students in