Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"K. D'Agostino"'
Autor:
T. Kaplan, K. D'Agostino, D.G. Lansey, A. Ellison-Barnes, K. Alcaraz, V. DeJaco, B. Kaplan, P. Galiatsatos
Publikováno v:
C36. HIGHLIGHTS IN BEHAVIORAL SCIENCES AND HEALTH SERVICES RESEARCH.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings International Workshop on Advanced Learning Technologies. IWALT 2000. Advanced Learning Technology: Design and Development Issues.
The Enterprise Social Learning Architectures (ESLA) is investigating collaborative social learning within the Australian Defence Organisation (ADO). Processes that help to understand social learning within the strategic environment of the ADO are des
Publisher Summary This chapter discusses high-resolution seismic profiling in lakes coupled with targeted coring that provides powerful tools for the comparative analysis of environmental change along the Pole-Equator-Pole: Americas (PEP 1) transect.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d89199bb68dc0554f7577397f4f2f0b6
https://doi.org/10.1016/b978-012472670-3/50017-3
https://doi.org/10.1016/b978-012472670-3/50017-3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.