Zobrazeno 1 - 10
of 68
pro vyhledávání: '"K. Brockhoff"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Klaus K. Brockhoff
Publikováno v:
International Journal of Management Reviews. 1:485-501
Is market valuation of corporations affected by events from their product innovation processes? This review shows that such effects can be determined. Whether markets make rational use of the information cannot be established. The surprise element of
This book has an objective and a focus. It provides the reader with: • an in-depth acquaintance with the theory of the firm developed by Erich Gutenberg • an insight into a coherent body of current German research in the theory of the firm. The b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
K. Brockhoff
Publikováno v:
R&D Management. 22:095-096
Autor:
U. Dave, K. Brockhoff
Publikováno v:
The Journal of the Operational Research Society. 49:1013
Autor:
F. Matthäus, B. Schreiber, H. Knepel, G. Liesegang, R. Horst, H. -J. Golling, H. Meyer zu Selhausen, K. F. Rausch, Th. Stewart, U. Eckhardt, H. -O. Peitgen, D. B. Pressmar, H. Streim, G. Ropohl, K. -P. Kistner, H. Müller-Merbach, K. Brockhoff, G. -B. Ihde, J. Schwarze, Ch. Scholz, J. Dathe, E. Leitherer, Lydia Saase, G. Bayer, G. Bamberg, V. Firchau
Publikováno v:
OR Spektrum. 4:54-62