Zobrazeno 1 - 10
of 313
pro vyhledávání: '"K. Allott"'
Autor:
S. M. Cotton, M. Berk, A. Watson, S. Wood, K. Allott, C. F. Bartholomeusz, C. C. Bortolasci, K. Walder, B. O’Donoghue, O. M. Dean, A. Chanen, G. P. Amminger, P. D. McGorry, A. Burnside, J. Uren, A. Ratheesh, S. Dodd
Publikováno v:
Trials, Vol 20, Iss 1, Pp 1-14 (2019)
Abstract Background First-episode psychosis (FEP) may lead to a progressive, potentially disabling and lifelong chronic illness; however, evidence suggests that the illness course can be improved if appropriate treatments are given at the early stage
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a1cac409cc5d4dd293c920ca64947848
Autor:
E. L. Clarke, K. Allott, J. F. I. Anderson, C. X. Gao, K. M. Filia, E. Killackey, S. M. Cotton
Publikováno v:
Quality of Life Research. 32:769-780
Purpose First-episode psychosis (FEP) is characterised by wide heterogeneity in terms of symptom presentation and illness course. However, the heterogeneity of quality of life (QoL) in FEP is not well understood. We investigated whether subgroups can
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Quality of life research : an international journal of quality of life aspects of treatment, care and rehabilitation. 31(6)
Quality of life is increasingly recognised as an important outcome for young people with first episode psychosis (FEP). The first aim was to determine whether distinct homogenous subgroups of young people with FEP could be delineated based on profile
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.