Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"K. Aliabadi"'
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 17, Iss 4, Pp 837-848 (2023)
Background and Objectives: In recent years, the emergence of information and communication technology has affected the world of education. As some experts believe, the previous methods, models and theories of learning and education are not able to ex
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/728f00720bc84c23a58bc2b785d797dc
Publikováno v:
Fanāvarī-i āmūzish, Vol 14, Iss 3, Pp 739-748 (2020)
Background and Objectives: Today Computer games are one of the most effective media among various educational media. However, playing games can be used as a training method in education process. But in the opinion of many researchers, the making the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a1ef6dc557994237ad3491ff0b8b9d89
Autor:
K. AliAbadi, Ph.D., S. Ma’dandar, R. MohammadKazemi, Ph.D., A. Abbaspour, Ph.D., M.G. Minavand, Ph.D.
Publikováno v:
خانواده و پژوهش, Vol 16, Iss 3, Pp 29-52 (2019)
In today's dynamic world economy, traditional business approaches no longer meet the needs of market survival, growth and profitability, and entrepreneurship is presented to families, institutions, and individuals as a necessity. One of the main conc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8a58d13e5f21455091920e1d43374215
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.