Zobrazeno 1 - 10
of 491
pro vyhledávání: '"K. Albermann"'
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 23, Iss 1, Pp 1-6 (2023)
Abstract Background Early detection of developmental delay (DD) in preschool children is crucial for counselling parents, initiating diagnostic work-up, and starting early intervention (EI). Methods We conducted a register study of all preschool chil
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/59c7c011792d4e6e968384d96b3049ef
Publikováno v:
BMC Pediatrics, Vol 23, Iss 1, Pp 1-12 (2023)
Abstract Background Attention deficit/hyperactivity disorder (ADHD) is one of the most prevalent psychiatric disorders in childhood. In Switzerland, the complex diagnosis and treatment are being carried out by adolescent−/child psychiatrists, and p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/571fd5b8cf7045a8933e49f7bea86a61
Background Teachers are very important in mental health promotion and early recognition of mental health burden (disorder, illness). Teachers’ surrogate mental health literacy (MHL) may be key to improving mental health in youth but has been little
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::60685cadbc4c78649eee64ea8d93f266
https://hdl.handle.net/11475/26309
https://hdl.handle.net/11475/26309
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.