Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"K. Acuña-Umaña"'
Autor:
M. D. Barrantes-Madrigal, T. Zúñiga-Salas, R. E. Arce-Tucker, A. Chavarría-Sibaja, J. Sánchez-Solís, J. Mena-Vega, K. Acuña-Umaña, M. Gómez-Tencio, K. Wang-Qiu, F. Lizano-Sánchez, C. Marín-Cruz, O. A. Herrera-Sancho
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 11, Iss 1, Pp 1-16 (2021)
Abstract Establishing affordable, efficient, accessible, innovative, and multidisciplinary methodologies to the diagnosis of the conservation state of an artwork is key to carry out appropriate strategies of conservation and consequently to the creat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/126b139794b34db5af025a2d948cef70
Autor:
J. Mena-Vega, M. Gómez-Tencio, F. Lizano-Sánchez, O. A. Herrera-Sancho, J. Sánchez-Solís, T. Zúñiga-Salas, A. Chavarría-Sibaja, M. D. Barrantes-Madrigal, K. Wang-Qiu, C. Marín-Cruz, R. E. Arce-Tucker, K. Acuña-Umaña
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 11, Iss 1, Pp 1-16 (2021)
Scientific Reports
Scientific Reports
Establishing affordable, efficient, accessible, innovative, and multidisciplinary methodologies to the diagnosis of the conservation state of an artwork is key to carry out appropriate strategies of conservation and consequently to the creation of mo
Publikováno v:
Physics Education. 57:045037
The implementation of theatre as a didactic tool for teaching science provides a new perspective on the importance of interdisciplinary approaches in the construction of meaningful learning experiences. Gamification and collaborative work are functio
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.