Zobrazeno 1 - 10
of 122
pro vyhledávání: '"K., Ziebarth"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Seminars in Musculoskeletal Radiology.
Publikováno v:
Liebs, Thoralf Randolph; Meßling, Anna; Milosevic, Milan; Berger, Steffen Michael; Ziebarth, Kai (2022). Health-Related Quality of Life after Adolescent Fractures of the Femoral Shaft Stabilized by a Lateral Entry Femoral Nail. Children, 9(3) MDPI 10.3390/children9030327
Children; Volume 9; Issue 3; Pages: 327
Children; Volume 9; Issue 3; Pages: 327
(1) Background: In adolescents, fractures of the femoral shaft that are not suitable for elastic-stable-intramedullary-nailing (ESIN), are challenging. We aimed to evaluate the health-related quality of life (HRQoL) and complications in adolescents t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::f9a38b2aceac191c50468373ded52fee
https://boris.unibe.ch/168148/1/children-09-00327.pdf
https://boris.unibe.ch/168148/1/children-09-00327.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
R. W., Nyffeler, K., Ziebarth
Publikováno v:
Malaysian Orthopaedic Journal; Nov2022, Vol. 16 Issue 3, p132-135, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This chapter examined pre-service teachers' attitudes toward game-based learning. Research participants included 30 pre-service teachers at a Midwest public university. The research participants took an online course in which game elements such as on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d0758b53dbd86d37d4ee524aca00ab24
https://doi.org/10.4018/978-1-4666-9629-7.ch014
https://doi.org/10.4018/978-1-4666-9629-7.ch014