Zobrazeno 1 - 10
of 488
pro vyhledávání: '"K Takaguchi"'
Publikováno v:
Public Health in Practice, Vol 7, Iss , Pp 100471- (2024)
Background: Drastic changes such as school closures and stay-at-home measures due to the global COVID-19 pandemic, may have long-term negative effects on children's mental health; however, longitudinal studies after 2021 are limited. This study aimed
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b9e6e25773f94a25b28f74923c714b00
Autor:
M. Rimini, L. Rimassa, K. Ueshima, V. Burgio, S. Shigeo, T. Tada, G. Suda, C. Yoo, J. Cheon, D.J. Pinato, S. Lonardi, M. Scartozzi, M. Iavarone, G.G. Di Costanzo, F. Marra, C. Soldà, E. Tamburini, F. Piscaglia, G. Masi, G. Cabibbo, F.G. Foschi, M. Silletta, T. Pressiani, N. Nishida, H. Iwamoto, N. Sakamoto, B.-Y. Ryoo, H.J. Chon, F. Claudia, T. Niizeki, T. Sho, B. Kang, A. D’Alessio, T. Kumada, A. Hiraoka, M. Hirooka, K. Kariyama, J. Tani, M. Atsukawa, K. Takaguchi, E. Itobayashi, S. Fukunishi, K. Tsuji, T. Ishikawa, K. Tajiri, H. Ochi, S. Yasuda, H. Toyoda, C. Ogawa, T. Nishimur, T. Hatanaka, S. Kakizaki, N. Shimada, K. Kawata, T. Tanaka, H. Ohama, K. Nouso, A. Morishita, A. Tsutsui, T. Nagano, N. Itokawa, T. Okubo, T. Arai, M. Imai, A. Naganuma, Y. Koizumi, S. Nakamura, K. Joko, H. Iijima, Y. Hiasa, F. Pedica, F. De Cobelli, F. Ratti, L. Aldrighetti, M. Kudo, S. Cascinu, A. Casadei-Gardini
Background: A growing body of evidence suggests that non-viral hepatocellular carcinoma (HCC) might benefit less from immunotherapy. Materials and methods: We carried out a retrospective analysis of prospectively collected data from consecutive patie
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::593e18fbee857a6d6570b6dcc8c53590
https://hdl.handle.net/10447/583021
https://hdl.handle.net/10447/583021
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.