Zobrazeno 1 - 10
of 372
pro vyhledávání: '"K Pettit"'
Publikováno v:
Current Issues in Middle Level Education, Vol 27, Iss 3, Pp 1-10 (2023)
Middle Grades teacher candidates participated in a “field trip” in an Integrated Reading course to model best practices in culturally responsive teaching. The college students visited their downtown city including a regional art museum and memori
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6f7023f0e085493291bb033e6e7df5ae
Autor:
H. Gill, A. Yacoub, K. Pettit, T. Bradley, A. Gerds, M. Tatarczuch, J. Shortt, N. Curtin, J. Rossetti, K. Burbury, A. Mead, J. Göthert, S. Koschmieder, A. Jones, J. Peppe, J. Dias, G. Natsoulis, T. McClure, M. Kleppe, W.-J. Hong, W. Stevenson, J. Ewing, J. Chacko, E. Rumi, A. Halpern, F. Palandri, N. Vianelli, F. Passamonti, R. Mesa, M. Marchetti, C. Harrison, A. Vannucchi, J. Watts, D. Ross, M. Talpaz, H. Rienhoff
Publikováno v:
HemaSphere, Vol 6, Pp 941-942 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0518d38a28584db1a2fd41f93fd8ff99
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 17, Iss 1, Pp 1-13 (2017)
Abstract Background Vodcasts (video podcasts) are becoming increasingly popular in medical education. At A.T. Still University School of Osteopathic Medicine in Arizona (ATSU SOMA), vodcasts are an essential component of our blended learning environm
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ec297ce529042cdb3dbcdcb44447289
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Medical Education and Curricular Development, Vol 5 (2018)
Background: Medical education is moving toward active learning during large group lecture sessions. This study investigated the saturation and breadth of active learning techniques implemented in first year medical school large group sessions. Method
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8a3ccf44c0c4286ad5983b5d496fc43
Publikováno v:
Middle School Journal. 52:25-35
This article describes how preservice teachers (and one inservice teacher) gained content knowledge and pedagogical skills through reading a documentary novel, a genre that combines fictional story...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Burger's Medicinal Chemistry and Drug Discovery. :1-68
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.