Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Kıngır, Sevgi"'
Autor:
Kingir, Sevgi
The purpose of the present study was to investigate the effect of Science Writing Heuristic (SWH) approach on 9th grade students&rsquo
understanding of chemistry concepts and chemistry achievement in chemical changes and mixtures units. Four 9th
understanding of chemistry concepts and chemistry achievement in chemical changes and mixtures units. Four 9th
Externí odkaz:
http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/12613013/index.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Science & Mathematics Education; Apr2023, Vol. 21 Issue 4, p1057-1079, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yolcu, Müjgân Alptekin, Kıngır, Sevgi
Bu araştırmada, sınıf öğretmeni adaylarının mesleki kimlik algılarının incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada, sınıf öğretmeni adaylarının mesleki kimlik algılarının cinsiyet, üniversite, sınıf seviyesi, akademik not orta
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9458::c4bb590d979ba3582cab4fa480b867e3
http://hdl.handle.net/11452/27758
http://hdl.handle.net/11452/27758
Autor:
Ecevit, Tuğba, Kıngır, Sevgi
Publikováno v:
Journal of Turkish Science Education (TUSED); 2022, Vol. 19 Issue 3, p773-785, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Kastamonu Education Journal / Kastamonu Eğitim Dergisi; May2020, Vol. 28 Issue 3, p1253-1267, 15p