Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Kılıçarslan, Özge"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kılıçarslan, Özge, Kılıçarslan, Doğuş
Publikováno v:
Journal of Policy Research in Tourism, Leisure & Events; Jan2025, Vol. 17 Issue 1, p214-230, 17p
Autor:
Albayrak, Tahir, Güzel, Özlem, Caber, Meltem, Kılıçarslan, Özge, Dursun Cengizci, Aslıhan, Güven, Aylin
Publikováno v:
International Journal of Tourism Cities, 2020, Vol. 7, Issue 1, pp. 46-62.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJTC-02-2020-0028
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kılıçarslan, Özge, Yozukmaz, Nisan
Turizm literatüründe alternatif turizm çeşitleri arasında yer alan ve bazı kaynaklara göre özel ilgi turizmi olarak değerlendirilen sağlık turizmi, son yıllarda önemli bir turizm çeşidi olarak ön plana çıkmaktadır. Sağlık turizmi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10652::412e2385ed8c123cb3e8d615f356c391
https://hdl.handle.net/11499/51383
https://hdl.handle.net/11499/51383
Autor:
Albayrak, Tahir, Kılıçarslan, Özge
Turizm alanyazınında işletmelerin sosyal medyayı nasıl ve ne kadar başarılı kullandıkları ile ilgili sınırlı düzeyde bilgi bulunmaktadır. Alanyazındaki eksiklikten yola çıkılarak, bu çalışmada 2018 yılı itibarıyla Avrupa’n
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_____10652::02d7b2d4e7712aad950363b0c776e1e3
https://hdl.handle.net/11499/48072
https://hdl.handle.net/11499/48072
Autor:
Gürsoy, Semra1 dr.semra@hotmail.com, Kılıçarslan, Özge Aksel2, Bozkaya, Özlem Giray1, Bora, Elçin2, Ünal, Nurettin3, Erçal, Derya1
Publikováno v:
Erciyes Medical Journal / Erciyes Tip Dergisi. Mar2017, Vol. 39 Issue 1, p12-15. 4p.
Autor:
Kılıçarslan, Özge, Albayrak, T.
Purpose: The influences of personality type and mood on customer evaluations such as service quality and satisfaction are not yet explored in the tourism and travel literature. Hence, this study aims to: (1) identify the role of personality and mood
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3566::50aad98d8fb2d34eb3aaf8a66368b952
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.