Zobrazeno 1 - 10
of 58
pro vyhledávání: '"Kühlmeyer, K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shouman, M., Tari, S., Mumm, F., Hoyer, M., Eriksen, J.G., Le Péchoux, C., Laprie, A., Krug, D., Ricardi, U., Valentini, V., Jereczek-Fossa, B.A., Meattini, I., Mast, M., Slotman, B., Pieters, B.R., Motisi, L., Rembielak, A., Kirby, A.M., Nieder, C., Salembier, C., Blamek, S., Lara, P.C., Couñago, F., Lievens, Y., Ost, P., Bultijnck, R., Kuehlmeyer, K., McDonald, F., Blanchard, P., Guckenberger, M., Belka, C.
Publikováno v:
In Radiotherapy and Oncology May 2023 182 Supplement 1:S440-S442
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 35, Iss 4, p Doc45 (2018)
GMS Journal for Medical Education; VOL: 35; DOC45 /20181115/
GMS Journal for Medical Education; VOL: 35; DOC45 /20181115/
Objectives: Qualitative health research can contribute to knowledge building in public health and medicine, but there is a lack of research-oriented training of qualitative methods at universities with public health programs and in medical schools. T
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.