Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"Kövesi, K."'
Autor:
Beagon, U., Kövesi, K., Tabas, B., Nørgaard, B., Lehtinen, R., Bowe, B., Gillet, C., Spliid, C.
Publikováno v:
Beagon, U, Kövesi, K, Tabas, B, Nørgaard, B, Lehtinen, R, Bowe, B, Gillet, C & Spliid, C 2021, SUSTAINABLE DEVELOPMENT AND THE SDGS : REVEALING ENGINEERING ACADEMICS, STUDENTS AND EMPLOYER VIEWPOINTS . in H-U Heiss, H-M Jarvinen, A Mayer & A Schulz (eds), Proceedings-SEFI 49th Annual Conference : Blended Learning in Engineering Education: Challenging, Enlightening-and Lasting? . European Society for Engineering Education SEFI, pp. 55-62, SEFI 49th Annual Conference: Blended Learning in Engineering Education: Challenging, Enlightening-and Lasting?, Berlin, Virtual, Germany, 13/09/2021 .
As the world’s focus turns to the future and not the present, the engineering profession must respond to the ever increasing need to bring about a sustainable future. The objective of this paper is to support the reform of engineering education by
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a072b575d7d312e131ef1d0d3db7076d
https://vbn.aau.dk/da/publications/d3b13514-e425-417d-8969-1fd1920f7a37
https://vbn.aau.dk/da/publications/d3b13514-e425-417d-8969-1fd1920f7a37
Publikováno v:
46th SEFI Annual Conference
46th SEFI Annual Conference, SEFI-Société Européenne pour la Formation des Ingénieurs; Technical University of Denmark, Sep 2018, Copenhagen, Denmark. pp.1468-1469
Scopus-Elsevier
46th SEFI Annual Conference, SEFI-Société Européenne pour la Formation des Ingénieurs; Technical University of Denmark, Sep 2018, Copenhagen, Denmark. pp.1468-1469
Scopus-Elsevier
International audience; Industry 4.0 is upon us and it will have a profound impact on the employment landscape in the coming years. Society needs engineers who are adequately trained with the knowledge and skills to provide a secure, sustainable and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::0cc541e29deb74d5b62b8e82fe0a0392
https://hal-ensta-bretagne.archives-ouvertes.fr/hal-02095070
https://hal-ensta-bretagne.archives-ouvertes.fr/hal-02095070
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Wickramasinghe, Gangani Chamarie1 gangani_w@yahoo.com, Mohammed, Lubna Ali1, Dhanapala, Rathnayake Mudiyanselage2
Publikováno v:
TEM Journal. May2024, Vol. 13 Issue 2, p1708-1717. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Beagon, Una1 (AUTHOR) una.beagon@tudublin.ie, Bowe, Brian2 (AUTHOR) brian.bowe@tudublin.ie
Publikováno v:
Journal of Engineering Education. Oct2023, Vol. 112 Issue 4, p1109-1144. 36p.
Autor:
BUSTAMANTE, Víctor J.
Publikováno v:
Revista Espacios; Nov/Dec2024, Vol. 45 Issue 6, p1-11, 11p
Publikováno v:
Sustainability (2071-1050); Oct2024, Vol. 16 Issue 19, p8347, 17p