Zobrazeno 1 - 10
of 2 064
pro vyhledávání: '"Kärner A"'
Publikováno v:
Empirical Research in Vocational Education and Training, Vol 16, Iss 1, Pp 1-26 (2024)
Abstract Purpose Our study focuses on stress contagion in vocational school classes, examining how students’ stress experiences affect their spatial classmates. For this purpose, we apply a novel formal network model that allows us to differentiate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/06b44fc40e7e4d35ac3d2b2d3df7b753
Publikováno v:
Empirical Research in Vocational Education and Training, Vol 16, Iss 1, Pp 1-35 (2024)
Abstract Background Our study aims to investigate inter- and intraindividual effects of trainee teachers’ perceived opportunities of participation in vocational education and training teacher training on their emotional states. Additionally, it is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0235838134014057a0e50829b1c56436
Publikováno v:
Nursing Open, Vol 11, Iss 5, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract Aim To explore spouses’ experiences of living with a partner suffering from non‐cardiac chest pain (NCPP). Design An inductive qualitative study. Methods Individual interviews (n = 10) were performed with spouses of partners having NCCP
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/93c84a9f528049d18df65c6d75b43e5a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.