Zobrazeno 1 - 10
of 133
pro vyhledávání: '"Kämmer, D"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kaemmer, D., Bozkurt, A., Otto, J., Junge, K., Klink, C., Weis, J., Sellhaus, B., O’Dey, D.M., Pallua, N., Jansen, M., Schumpelick, V., Klinge, U.
Publikováno v:
In Journal of Neuroscience Methods 30 June 2010 190(1):112-116
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This technical report publishes the proceedings of the 26th Bilateral Student Workshop CTU Prague and HTW Dresden - User Interfaces & Visualization -, which was held on the 1st and 2nd December 2023. The workshop offers a possibility for young scient
Externí odkaz:
https://htw-dresden.qucosa.de/id/qucosa%3A90997
https://htw-dresden.qucosa.de/api/qucosa%3A90997/attachment/ATT-0/
https://htw-dresden.qucosa.de/api/qucosa%3A90997/attachment/ATT-0/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This technical report publishes the proceedings of the 25th Bilateral Student Workshop CTU Prague and HTW Dresden - User Interfaces & Visualization -, which was held on the 25th and 26th November 2021. The workshop offers a possibility for young scie
Externí odkaz:
https://htw-dresden.qucosa.de/id/qucosa%3A85147
https://htw-dresden.qucosa.de/api/qucosa%3A85147/attachment/ATT-0/
https://htw-dresden.qucosa.de/api/qucosa%3A85147/attachment/ATT-0/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kammer, Dietrich, Müller, Mathias
Learning Analytics beschreibt das Messen, Sammeln, Analysieren und Berichten von Daten, um Lernprozesse verstehen und verbessern zu können (Siemens und Long 2011). Eng verwandt mit Learning Analytics sind die Bereiche Academic Analytics und Educatio
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A85642
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A85642/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A85642/attachment/ATT-0/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.