Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Källkvist, Marie"'
Publikováno v:
Källkvist, Marie Gyllstad, Henrik Sandlund, Erica Sundqvist, Pia . Reciprocity and challenge in researcher-student collaborative labour in a multilingual secondary school. Collaborative research in language education. 2023, 59-70 De Gruyter Mouton
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/105260
Publikováno v:
Källkvist, Marie Erica, Sandlund Sundqvist, Pia Gyllstad, Henrik . Intercultural interaction in the multilingual classroom. The Cambridge Handbook of Intercultural Pragmatics. 2022, 836-868 Cambridge University Press
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/97468
Publikováno v:
Sundqvist, Pia Gyllstad, Henrik Källkvist, Marie Sandlund, Erica . Mapping teacher beliefs and practices about multilingualism: The development of the MultiBAP questionnaire. Pedagogical translanguaging – Theoretical, methodological and empirical perspectives. 2021, 56-75 Multilingual Matters
Publikováno v:
Sundqvist, Pia Sandlund, Erica Källkvist, Marie Fredholm, Kent Dahlberg, Maria . Ömsesidighet i framtidens praktiknära språkklassrumsforskning: ASLA-symposiets panelsamtal med forskare, lärare och elever. Ljung Egeland, B., Roberts, T., Sandlund, E., & Sundqvist, P. (Eds.) (2019). Klassrumsforskning och språk(ande): Rapport från ASLA-symposiet i Karlstad, 12–13 april, 2018. [Classroom research and language/languaging: Report from the ASLA symposium in Karlstad, 12–13 April, 2018.]. 2019, 19-41 Karlstad University Press
Publikováno v:
European Journal of Applied Linguistics & TEFL; 2024, Vol. 13 Issue 1, p23-44, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
KÄLLKVIST, MARIE
Publikováno v:
The Modern Language Journal, 2013 Apr 01. 97(1), 217-238.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1111/j.1540-4781.2013.01430.x
Publikováno v:
Gyllstad, Henrik Sundqvist, Pia Sandlund, Erica Källkvist, Marie . Effects of word definitions on meaning recall: A multisite intervention in language-diverse second language English classrooms. Language Learning. 2022
Language Learning
Language Learning
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/97385
Publikováno v:
Källkvist, Marie Gyllstad, Henrik Sandlund, Erica Sundqvist, Pia . Towards an in-depth understanding of English-Swedish translanguaging pedagogy in multilingual EFL classrooms. HumaNetten. 2022, 48, 138-167
HumaNetten
HumaNetten