Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"KÖRPE, Gülşah"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Gazi Medical Journal. 2018, Vol. 29 Issue 1, p17-22. 6p.
Publikováno v:
Perspectives in Psychiatric Care; Oct2022, Vol. 58 Issue 4, p1502-1511, 10p, 2 Diagrams, 4 Charts
Amaç: Bu çalışma hasta yakınlarının aile yaşam doyumu ve umutsuzluk düzeylerini incelemek amacı ile gerçekleştirilmiştir.Materyal ve Metot: Tanımlayıcı tipte olan çalışmaya; Kasım 2018- Mart 2019 tarihleri arasında İstanbul’da
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9477::84ff7f3f2f6c4d54a6d18fb767097888
https://hdl.handle.net/20.500.12511/8207
https://hdl.handle.net/20.500.12511/8207
Publikováno v:
Volume: 3, Issue: 3 272-279
Ordu Üniversitesi Hemşirelik Çalışmaları Dergisi
Ordu Üniversitesi Hemşirelik Çalışmaları Dergisi
Amaç: Çalışmanın amacı üniversite öğrencilerinin şiddete ve aile içi şiddete yönelik tutumlarını incelemek, bu konuda farkındalık geliştiren çalışmalara yön vermek ve toplumsal sorunların çözümüne katkı sağlamaktır.Yönt
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::edcbf569703d354a94bfbba341244028
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ouhcd/issue/59171/777785
https://dergipark.org.tr/tr/pub/ouhcd/issue/59171/777785
Autor:
Vural, Pınar Irmak, Körpe, Gülşah
Amaç: Sınav kaygısının öğrencilerin akademik başarısı üzerinde olumsuz etkileri vardır. Özellikle üniversite eğitiminde sosyal ve bireysel beklentilerin artmasıyla kaygı düzeyi de artabilmektedir. Öğrenciler kaygı ile baş edebil
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9477::fc61043e79350f7ff7cf592493e57fc6
https://hdl.handle.net/20.500.12511/6748
https://hdl.handle.net/20.500.12511/6748
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.