Zobrazeno 1 - 10
of 5 273
pro vyhledávání: '"K, MATSUBARA"'
Autor:
Peter Park, Danilo K. Matsubara, Domenico R. Barzotto, Filipe S. Lima, Hernan Chaimovich, Siewert J. Marrink, Iolanda M. Cuccovia
Publikováno v:
Scientific Reports, Vol 14, Iss 1, Pp 1-13 (2024)
Abstract Short-cationic alpha-helical antimicrobial peptides (SCHAMPs) are promising candidates to combat the growing global threat of antimicrobial resistance. They are short-sequenced, selective against bacteria, and have rapid action by destroying
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5db4d88ea50249fe9321e61dccbbc911
Autor:
A. Sourander, S. Ishikawa, T. Ståhlberg, K. Kishida, Y. Mori, K. Matsubara, X. Zhang, N. Hida, T. Korpilahti-Leino, T. Ristkari, S. Torii, S. Gilbert, S. Hinkka-Yli-Salomäki, H. Savolainen, V. Närhi
Publikováno v:
Frontiers in Psychiatry, Vol 14 (2024)
IntroductionEmotional awareness and emotion regulation are crucial for cognitive and socio-emotional development in children. School-based interventions on socio-emotional skills have the potential to prevent these problems and promote well-being of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/47cf14fe01f34bfea14defeb4783676a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.