Zobrazeno 1 - 10
of 3 662
pro vyhledávání: '"K, Livingstone"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saroja Weeratunga, Rachel S. Gormal, Meihan Liu, Denaye Eldershaw, Emma K. Livingstone, Anusha Malapaka, Tristan P. Wallis, Adekunle T. Bademosi, Anmin Jiang, Michael D. Healy, Frederic A. Meunier, Brett M. Collins
SUMMARYMunc18-interacting proteins (Mints) are multi-domain adaptors that regulate neuronal membrane trafficking, signalling and neurotransmission. Mint1 and Mint2 are highly expressed in the brain and play overlapping roles in the regulation of syna
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a751934abe17c4d113a2707f20f90f1c
https://doi.org/10.1101/2023.02.20.529329
https://doi.org/10.1101/2023.02.20.529329
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.