Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"K, Angkustsiri"'
Autor:
S.R. Linton, A.M. Popa, S.J. Luck, K. Bolden, K. Angkustsiri, C.S. Carter, T.A. Niendam, T.J. Simon
Publikováno v:
NeuroImage: Clinical, Vol 32, Iss , Pp 102877- (2021)
Background: Youth with chromosome 22q11.2 deletion syndrome (22q) face one of the highest genetic risk factors for the development of schizophrenia. Previous research suggests impairments in attentional control and potential interactions with elevate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2344e7002fe44d909b218b13d0fb778c
Autor:
A. J. Esbensen, L. B. Vincent, J. N. Epstein, K. Kamimura‐Nishimura, S. Wiley, K. Angkustsiri, L. Abbeduto, D. Fidler, J. S. Anixt, T. E. Froehlich
Publikováno v:
Journal of intellectual disability research : JIDR, vol 66, iss 3
J Intellect Disabil Res
J Intellect Disabil Res
BackgroundCo-occurring attention deficit hyperactivity disorder (ADHD) is a challenge to characterise in the presence of other medical conditions commonly present in children with Down syndrome (DS). The current study examined differences among child
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d309435f2ecd4c6a12b57fb6ca85f9b2
https://escholarship.org/uc/item/5106t39n
https://escholarship.org/uc/item/5106t39n
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of autism and developmental disorders. 52(7)
Chromosome 22q11.2 deletion syndrome (22q11DS) is characterised by a complex behavioural phenotype including anxiety, attention-deficit/hyperactivity disorder and psychosis. In the current study, we aimed at improving our understanding of the heterog
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.