Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"Juul, Holger"'
Autor:
Poulsen, Mads1 (AUTHOR) m.poulsen@hum.ku.dk, Juul, Holger1 (AUTHOR), Elbro, Carsten1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Annals of Dyslexia. Oct2023, Vol. 73 Issue 3, p337-355. 19p. 2 Diagrams, 4 Charts, 2 Graphs.
Publikováno v:
In International Journal of Educational Research 2022 112
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Malling, Anne Sofie Bøgh1 asm@nexs.ku.dk, Juul, Holger2, Gejl, Anne Kær1, Damsgaard, Linn1, Wienecke, Jacob1, Nielsen, Anne-Mette Veber3
Publikováno v:
Scandinavian Journal of Educational Research. Dec2022, Vol. 66 Issue 7, p1237-1252. 16p.
Autor:
Juul, Holger, Petersen, Dorthe Klint
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 2017 Oct 01. 67(3), 369-382.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48693788
Publikováno v:
Poulsen, Mads Protopapas, Athanassios Juul, Holger . How RAN stimulus type and repetition affect RAN’s relation with decoding efficiency and reading comprehension. Reading and writing. 2023
Reading and writing
Reading and writing
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10852/101620
Publikováno v:
Juul, H, Gellert, A S, Petersen, D K & Engmose, S F 2023, Undervisning af elever i 3. og 4. klasse med lettere afkodnings-og stavevanskeligheder. Hvad kan anbefales? Center for Læseforskning, Københavns Universitet .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2751::901472c6dc8e33deb6f4ea0aa7748484
https://curis.ku.dk/portal/da/publications/undervisning-af-elever-i-3-og-4-klasse-med-lettere-afkodnings-og-stavevanskeligheder(e110e1de-3c2d-4cdd-ae54-975f3ce71920).html
https://curis.ku.dk/portal/da/publications/undervisning-af-elever-i-3-og-4-klasse-med-lettere-afkodnings-og-stavevanskeligheder(e110e1de-3c2d-4cdd-ae54-975f3ce71920).html
Publikováno v:
Juul, H, Gellert, A S, Petersen, D K & Engmose, S F 2023, ' Indsatser for elever med lettere afkodnings-og stavevanskeligheder. Hvad siger forskningen? ', Viden om Literacy, bind 33, s. 114-121 . < https://videnomlaesning.dk/media/5437/33_holger-juul_anna-steenberg-gellert_dorthe-klint-petersen_stine-fuglsang-engmose.pdf >
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2751::efc5cfa13d6caf3dd19acf95be3a3b72
https://curis.ku.dk/portal/da/publications/indsatser-for-elever-med-lettere-afkodnings-og-stavevanskeligheder-hvad-siger-forskningen(c606f36f-3851-477e-b819-b17eebd216ad).html
https://curis.ku.dk/portal/da/publications/indsatser-for-elever-med-lettere-afkodnings-og-stavevanskeligheder-hvad-siger-forskningen(c606f36f-3851-477e-b819-b17eebd216ad).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.