Zobrazeno 1 - 10
of 3 243
pro vyhledávání: '"Jury, M."'
Autor:
Galmarini, S., Solazzo, E., Ferrise, R., Srivastava, A. Kumar, Ahmed, M., Asseng, S., Cannon, A.J., Dentener, F., De Sanctis, G., Gaiser, T., Gao, Y., Gayler, S., Gutierrez, J.M., Hoogenboom, G., Iturbide, M., Jury, M., Lange, S., Loukos, H., Maraun, D., Moriondo, M., McGinnis, S., Nendel, C., Padovan, G., Riccio, A., Ripoche, D., Stockle, C.O., Supit, I., Thao, S., Trombi, G., Vrac, M., Weber, T.K.D., Zhao, C.
Publikováno v:
In Agricultural Systems March 2024 215
Autor:
Chalmers, Marianne, Pierquin, Martine
Publikováno v:
Oxford Business French Dictionary: French-English, 1 ed., 2003.
Autor:
Spartak N. Litvinchuk, Mariya I. Matiushova, Olga S. Bezman-Moseyko, Georgy A. Lada, Dmitry V. Skorinov, Jury M. Rosanov, Leo J. Borkin
Publikováno v:
Russian Journal of Herpetology. 30:88-100
Hybridogenesis is well-known attributes of water frogs of the genus Pelophylax. The P. esculentus complex consists of two parental species, P. lessonae and P. ridibundus, as well as their hemiclonal (sometimes meroclonal) hybrid, P. esculentus. DNA f
Autor:
Aelenei C; Laboratoire de Psychologie Sociale, Université Paris Cité, Boulogne-Billancourt, France., Jury M; Université Clermont Auvergne, ACTé, Chamalières, France., Darnon C; Université Clermont Auvergne, CNRS, LAPSCO, Clermont-Ferrand, France., Sicard A; Université Clermont Auvergne, CNRS, LAPSCO, Clermont-Ferrand, France., Maggio S; Laboratoire de Psychologie Sociale, Université Paris Cité, Boulogne-Billancourt, France., Martinot D; Université Clermont Auvergne, CNRS, LAPSCO, Clermont-Ferrand, France.
Publikováno v:
The British journal of educational psychology [Br J Educ Psychol] 2023 Jun; Vol. 93 (2), pp. 626-640. Date of Electronic Publication: 2022 Dec 12.
Autor:
Svitkina, Tatyana M., Bulanova, Elena A., Chaga, Oleg Y., Vignjevic, Danijela M., Kojima, Shin-ichiro, Vasiliev, Jury M., Borisy, Gary G.
Publikováno v:
The Journal of Cell Biology, 2003 Feb 01. 160(3), 409-421.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1621420
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education
Frontiers in Education, 2023
Frontiers in Education, 2023
The present research investigates teachers’ concerns about inclusive education and said concerns’ specific links with attitudes teachers have regarding this policy. More precisely, while the literature has already identified that teachers share d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d864ba11ca240742421fafc7c0577a4d
https://uca.hal.science/hal-03935793
https://uca.hal.science/hal-03935793
Publikováno v:
European Journal of Education
European Journal of Education, In press
European Journal of Education, In press
International audience; The implementation of inclusive practices in mainstream education remains particularly difficult in the French context and is influenced by various factors including the types of disability labels, and the type of assessment p
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1d7dab3b5ab3a49829b9ba04cda911e4
https://uca.hal.science/hal-04025747/document
https://uca.hal.science/hal-04025747/document
Autor:
Paul J Tejada-Llacsa, Jury M Huarcaya, Giannina C Melgarejo, Lida F Gonzales, Judith Cahuana, Rosa M Pari, Hector L Bohorquez, Jesús Chacaltana
Publikováno v:
Anales de la Facultad de Medicina, Vol 76, Iss 2, Pp 161-166 (2015)
Introducción: La resistencia mediante la producción de betalactamasa de espectro extendido (BLEE) es la resistencia microbiana más común y de importancia en salud pública. Objetivos: Describir las características de las infecciones por bacteria
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/015208ef2da24b4a95dcc6db2495e5d0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.