Zobrazeno 1 - 10
of 104
pro vyhledávání: '"Junglas, K."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Zeitschrift für Gerontologie und Geriatrie; Feb2010, Vol. 43 Issue 1, p42-52, 11p, 8 Charts, 3 Graphs
Correlational study on the sense of humor and positive mental health in mental health professionals.
Autor:
Piñar-Rodríguez, Sergi, Rodríguez-Martín, Dolors, Corcoles-Martínez, David, Tolosa-Merlos, Diana, Leñero-Cirujano, Miriam, Puig-Llobet, Montse
Publikováno v:
Frontiers in Public Health; 2024, p1-10, 10p
Autor:
Lau, Chloe1 (AUTHOR), Li, Catherine2,3 (AUTHOR), Swindall, Taylor2,4 (AUTHOR) tswindal@uwo.ca, Chiesi, Francesca5 (AUTHOR), Ruch, Willibald6 (AUTHOR), Bruno, Francesco7 (AUTHOR), Saklofske, Donald H.2 (AUTHOR), Quilty, Lena C.1,8 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Happiness Studies. Aug2023, Vol. 24 Issue 6, p2061-2081. 21p. 8 Charts, 1 Graph.
Autor:
Konradt B; Department of Geriatric Psychiatry and Psychotherapy, LVR-Clinic Bonn, Germany. Brigitte.konradt@lvr.de, Hirsch RD, Jonitz MF, Junglas K
Publikováno v:
International journal of geriatric psychiatry [Int J Geriatr Psychiatry] 2013 Aug; Vol. 28 (8), pp. 850-7. Date of Electronic Publication: 2012 Nov 07.
Publikováno v:
Journal of Creativity in Mental Health. Jan/Dec2023, Vol. 18 Issue 4, p539-553. 15p. 4 Charts, 2 Graphs.
Autor:
Robert, Carina, Weiblen, Ronja, Wagner-Altendorf, Tobias A., Paulus, Theresa, Müller-Vahl, Kirsten, Münchau, Alexander, Krämer, Ulrike M., Heldmann, Marcus, Roessner, Veit, Münte, Thomas F.
Publikováno v:
Neurological Research & Practice; 5/2/2024, Vol. 6 Issue 1, p1-12, 12p
Autor:
Lau, Chloe1 (AUTHOR), Chiesi, Francesca2 (AUTHOR), Saklofske, Donald H.1 (AUTHOR), Ruch, Willibald3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Personality Assessment. Jul/Aug2022, Vol. 104 Issue 4, p548-558. 11p. 3 Charts, 1 Graph.
Autor:
Chu WANG1 21718608@zju.edu.cn, Xu SHAO2 therenothing@foxmail.com, Yanli JIA3 21818490@zju.edu.cn, LAJUNEN, Timo J.4 timo.lajunen@ntnu.no, Wei WANG4 wangmufan@msn.com
Publikováno v:
Journal of Innovation in Psychology, Education & Didactics. 2022, Vol. 26 Issue 2, p197-206. 10p.