Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Jung, Chanyong"'
Recently, patch-wise contrastive learning is drawing attention for the image translation by exploring the semantic correspondence between the input and output images. To further explore the patch-wise topology for high-level semantic understanding, h
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2312.08223
Spurious correlations can cause strong biases in deep neural networks, impairing generalization ability. While most existing debiasing methods require full supervision on either spurious attributes or target labels, training a debiased model from a l
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2210.05248
The acquisition conditions for low-dose and high-dose CT images are usually different, so that the shifts in the CT numbers often occur. Accordingly, unsupervised deep learning-based approaches, which learn the target image distribution, often introd
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2207.02377
Recently, contrastive learning-based image translation methods have been proposed, which contrasts different spatial locations to enhance the spatial correspondence. However, the methods often ignore the diverse semantic relation within the images. T
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2203.01532
To improve the performance of classical generative adversarial network (GAN), Wasserstein generative adversarial networks (W-GAN) was developed as a Kantorovich dual formulation of the optimal transport (OT) problem using Wasserstein-1 distance. Howe
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1909.12116
Publikováno v:
In Electrochemistry Communications April 2023 149
Autor:
Yang, Wonseok, Jung, Chanyong, Cha, Han Lim, Park, Jun Woo, Foster, Richard I., Amphlett, James T.M., Liu, Shuang, Bae, Sang-Eun, Yun, Jong-Il, Choi, Sungyeol
Publikováno v:
In Journal of Nuclear Materials March 2023 575
Publikováno v:
In Telematics and Informatics August 2018 35(5):1450-1460
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.