Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Junaid Shahid"'
Publikováno v:
Sustainable Business and Society in Emerging Economies, Vol 6, Iss 3 (2024)
Purpose: The objective of this paper is to examine the effect of Shari’ah and corporate governance on the performance of the Islamic banks in Pakistan. Design/methodology/approach: This research uses a hand-gathered data on Shari’ah and corpor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/12c7a26cd6a447c395047d34001468d6
Publikováno v:
British Food Journal, 2024, Vol. 126, Issue 13, pp. 542-558.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-04-2024-0372
Publikováno v:
In Food Quality and Preference January 2025 122
Publikováno v:
European Journal of Marketing, 2023, Vol. 57, Issue 7, pp. 1939-1965.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/EJM-03-2022-0240
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2022, Vol. 40, Issue 1, pp. 1-14.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-04-2021-4615
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2021, Vol. 39, Issue 7, pp. 1091-1113.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-02-2021-0068
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Attiq, Saman, Danish Habib, Muhammad, Kaur, Puneet, Junaid Shahid Hasni, Muhammad, Dhir, Amandeep
Publikováno v:
In Food Quality and Preference December 2021 94
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2018, Vol. 46, Issue 11/12, pp. 1056-1076.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-07-2017-0148
Publikováno v:
International Journal of Bank Marketing, 2018, Vol. 36, Issue 7, pp. 1386-1413.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJBM-10-2017-0215