Zobrazeno 1 - 10
of 680
pro vyhledávání: '"Julien, Heidi"'
Autor:
Martha Ingrid Preddie
Publikováno v:
Evidence Based Library and Information Practice, Vol 4, Iss 4, Pp 58-62 (2009)
Objective – To examine the role of Canada’s public libraries in information literacy skills training, and to ascertain the perspectives of public library Internet users with regard to their experiences of information literacy.Design – Qualitati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c7a6273422c842948b0c195da6563c91
Autor:
Julien, Heidi (AUTHOR), Gerstle, David (AUTHOR), Detlor, Brian (AUTHOR), Rose, Tara La (AUTHOR), Serenko, Alexander (AUTHOR)
Publikováno v:
Library Quarterly. Jan2022, Vol. 92 Issue 1, p87-100. 14p.
Autor:
Bilal, Dania1 dania@utk.edu, Julien, Heidi2 heidijul@buffalo.edu, Sonnenwald, Diane H.3 diane.sonnenwald@ucd.ie, Ngulube, Patrick4 ngulup@unisa.ac.za, Sawyer, Steve5 ssawyer@syr.edu, Abbas, June6 jmabbas@ou.edu
Publikováno v:
Proceedings of the Association for Information Science & Technology. Oct2023, Vol. 60 Issue 1, p747-750. 4p.
Autor:
Julien, Heidi (AUTHOR), Gerstle, David (AUTHOR), Detlor, Brian (AUTHOR), Rose, Tara La (AUTHOR), Serenko, Alexander (AUTHOR)
Publikováno v:
Library Quarterly. Oct2021, Vol. 91 Issue 4, p437-456. 20p.
Autor:
Willson, Rebekah1 rebekah.willson@mcgill.ca, Stewart‐Robertson, Owen1 owen.stewart-robertson@mail.mcgill.ca, Julien, Heidi2 heidijul@buffalo.edu, Given, Lisa M.3 lisa.given2@rmit.edu.au
Publikováno v:
Proceedings of the Association for Information Science & Technology. Oct2024, Vol. 61 Issue 1, p685-690. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of the Association for Information Science & Technology. Nov2024, Vol. 75 Issue 11, p1320-1327. 8p.
Publikováno v:
In Library and Information Science Research April 2022 44(2)