Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Julien, Brianna"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
From Knowledge Curator to Knowledge Creator: Academic Libraries and Open Access Textbook Publishing.
Publikováno v:
Journal of Librarianship & Scholarly Communication. 2023, Vol. 11 Issue 1, p1-35. 35p.
Publikováno v:
Student Success; 2024, Vol. 15 Issue 2, p34-44, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Australasian Journal of Educational Technology; 2023, Vol. 39 Issue 6, p17-32, 16p
Publikováno v:
Monash University
Blank
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9209d0196bd3f13bbd031107855c1a24
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lexis, Louise, Julien, Brianna L., Bliss, Edward, Derrington, Kate, Dooley, Leanne, Kauter, Kate, McGregor, Rowena, Myer, Sarah, Salmeron, Raquel, Suraweera, Samanthi, Whiteside, Eliza, Windus, Louisa
'How To Do Science' has been written for students of the life sciences who are actively engaged in the scientific process. This guide introduces you to what it means to be a scientist. You will learn about the scientific method and how to carry out m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::5e7e3052fdee08ef56131787043abef1
Science experts across the globe are requesting educators to teach science in authentic and inquiry-driven ways to prepare graduates to be scientifically literate citizens. Shifting from traditional teacher-centred approaches to models of authentic l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dd247fd1fa58ab7ec9d82e956ac28952
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.